|
Apklausa
Ar perkate Kalcio preparatus?
|
Nuolat (36)
|
|
|
15,38 %
|
|
Kartais (88)
|
|
|
37,61 %
|
|
Neperku (79)
|
|
|
33,76 %
|
|
Neperku, nes dabar tai nėra pirmo būtinumo prekė (31)
|
|
|
13,25 %
|
Viso balsavo: 234
|
| Naujienos |
2012-01-01
Calcigran sausio mėnesį.
Plačiau |
2010-06-14
Per pirmuosius dešimt metų po menopauzės osteopenija arba osteoporozė diagnozuojama beveik puseibaltosios rasės moterų, todėl osteoporozės (OP) profilaktikos priemones žinoti labai svarbu.Bendrinės profilaktikos priemonės labai svarbios ir tinkamos visiems – ir bet kurio amžiaus moterims,ir vaikams, ir vyrams. Tai optimalus pagal amžių ir organizmo fiziologinę būklę kalcio ir vitamino Dkiekis.
Plačiau |
2010-02-28
Naujas Švedų atliktas tyrimas skelbia jog gaunant kalcio daugiau nei rekomenduojama paros norma galima sumažinti mirties nuo širdies ligų ir vėžio riziką.
Plačiau |
|
NaujienosVitaminas D gali smarkiai sumažinti žarnyno vėžio tikimybę 2010-02-01Išanalizavę duomenis iš dešimties Europos valstybių, mokslininkai daro išvadą, kad kraujyje daugiausia vitamino D turintiems asmenims rizika susirgti kolorektaliniu vėžiu sumažėja net 40 procentų. Kolorektaliniu vadinamas gaubtinės ir tiesiosios žarnos vėžys. Tyrimo ataskaitą paskelbė žurnalo „British Medical Journal“ interneto svetainė. Teigiama, kad tai yra visų didžiausias tokio pobūdžio tyrimas, patvirtinantis jau anksčiau nustatytą atvirkštinį vitamino D vartojimo ir kolorektalinio vėžio tikimybės ryšį. Daugiau skaitykite čia
Daugiau naujienų.
|
|
|