Calcigran
Calcigran 10 mitų SPECIALISTAMS Kalcio skaičiuoklė Testas Osteoporozė Kalcis grožiui Kalcis ir dieta Kontaktai DUK
Apklausa

Ar perkate Kalcio preparatus?
Nuolat (36)
15,38 %
Kartais (88)
37,61 %
Neperku (79)
33,76 %
Neperku, nes dabar tai nėra pirmo būtinumo prekė (31)
13,25 %


Viso balsavo: 234



Naujienos

2010-06-14

Per pirmuosius dešimt metų po menopauzės osteopenija arba osteoporozė diagnozuojama beveik puseibaltosios rasės moterų, todėl osteoporozės (OP) profilaktikos priemones žinoti labai svarbu.Bendrinės profilaktikos priemonės labai svarbios ir tinkamos visiems – ir bet kurio amžiaus moterims,ir vaikams, ir vyrams. Tai optimalus pagal amžių ir organizmo fiziologinę būklę kalcio ir vitamino Dkiekis.

Plačiau

2010-02-28

Naujas Švedų atliktas tyrimas skelbia jog gaunant kalcio daugiau nei rekomenduojama paros norma galima sumažinti mirties nuo širdies ligų ir vėžio riziką.

Plačiau

2010-02-01

Išanalizavę duomenis iš dešimties Europos valstybių, mokslininkai daro išvadą, kad kraujyje daugiausia vitamino D turintiems asmenims rizika susirgti kolorektaliniu vėžiu sumažėja net 40 procentų.

Plačiau

Nėštumas

SVARBU!!! Naujas tyrimas. 2 tabletės Calcigran sumažina nėštumo komplikacijų dažnį.

Naujas tyrimas rodo, kad moterys, kurios nėštumo metu vartoja ne mažiau nei 1 g kalcio (= 2 tab. Calcigran) per dieną papildomai, daug rečiau patiria nėštumo komplikacijas. Papildomas kalcio vartojimas, palyginus su placebu, padeda išvengti padidėjusio kraujo spaudimo ir preeklampsijos priepuolių. *

Nėštumas ir kalcis- neatsiejami dalykai.

Kalcis stiprina Jūsų kaulus, taip pat normalizuoja kraujo spaudimą ir organizmo skysčių balansą. Kalcis būtinas vaisiaus kaulams formuotis. Naujagimių kauluose yra apie 25 g kalcio. Beveik 80 proc. šio kiekio gaunama trečiojo nėštumo trimestro metu. Nėštumas žymiai įtakoja kalcio kiekį organizme, kuris progresyviai mažėja viso nėštumo laikotarpiu. Todėl gydytojai pataria būsimosioms mamoms papildomai vartoti kalcio ir vitamino D preparatų. 

10 priežasčių, kodėl Jums būtinas kalcis ir vitaminas D3:

Kalcis:
būtinas Jūsų būsimam vaikeliui kaulams formuotis, jo raumenims ir širdžiai
tvirtina Jūsų kaulus
saugo Jūsų dantis
normalizuoja kraujo spaudimą ir organizmo skysčių balansą
reguliuoja nervų sistemos darbą, širdies raumens veiklą
yra kraujo krešumo sistemos komponentas
dalyvauja reguliuojant raumenų susitraukimus ir neleidžia atsirasti kojų mėšlungiui
saugo Jūsų plaukus ir nagus, kad jie liktų sveiki ir gražūs

Vitaminas D3:
padeda geriau įsisavinti kalcį, stabdo kalcio šalinimą iš kaulų audinio
reguliuoja fosforo apykaitą

Preparatas dviems

Kalcis vaidina svarbų vaidmenį mūsų organizme ir yra būtinas ne tik nėštumo laikotarpiu. Jo yra kauluose, dantyse, minkštuosiuose audiniuose. Nuo reikiamo kalcio kiekio ir jo tinkamo įsisavinimo priklauso, ar teisingai vystosi mūsų kaulai ir jų tvirtumas. Taip pat kalcis dalyvauja reguliuojant nervinio audinio pralaidumą, raumenų susitraukimus ir yra vienas iš kraujo krešumo sistemos komponentų.

Žmogaus organizme visada turi būti „kalcio pusiausvyra“, t.y. tiek, kiek kalcio organizmas praranda, tiek jo turi ir gauti. Nėščiosioms kalcio poreikis padidėja – juk kalcio reikia jau dviems. Jo trūkumas gali turėti neigiamos įtakos ne tik būsimo kūdikio sveikatai, bet ir motinos sveikatai. Kalcio trūkumas kaulų audinyje gali atsigręžti prieš moterį padidėjusiu kaulų trapumu, dėl to padaugėja kaulų lūžių. Juk nėštumo ir maitinimo krūtimi laikotarpiu motinos organizmas gyvena kūdikio vardan ir atiduoda jam visus savo „syvus“.

Organizmo kalcio poreikiams papildyti patariama vartoti daugiau pieno produktų, tokių kaip kefyras, jogurtas, sūris, varškė. Šiuose produktuose yra daug kalcio, tačiau norint, kad organizmas gautų reikiamą kalcio kiekį, kiekvieną dieną reikėtų suvalgyti beveik kilogramą varškės ir išgerti apie litrą pieno. Duonoje, mėsoje, kruopose ir daržovėse nėra daug kalcio ir jie negali patenkinti organizmo poreikio gauti reikiamą kiekį kalcio, kai jie vartojamai įprastais kiekiais.

Dabar keletas žodžių apie kalcio „partnerį“ – vitaminą D. Jis padeda geriau įsisavinti kalcį. Aktyvi vitamino D forma „D3“ susiformuoja odoje, veikiant ultravioletiniams spinduliams. Maisto produktų, kuriuose būtų šio vitamino, nėra daug – pirmiausiai tai žuvų taukai ir kiaušiniai. O jeigu įvertintume tai, kad nėščiųjų ir maitinančių krūtimi motinų kalcio ir vitamino D3 poreikis padidėjęs, tikriausiai reikėtų susimąstyti: iš kur gauti pakankamą jų kiekį?

Todėl šiandien rekomenduoje vartoti Calcigran (Norvegija), kuriame yra optimalus 500 mg gryno kalcio ir 200 vienetų vitamino D3 derinys.
Calcigran  gaminamas kramtomosiomis malonaus vaisių skonio tabletėmis, pakuotėje po 30 ir 100 tablečių.

*Sisteminė klinikinių tyrimų apžvalga. Išanalizuota 12 tyrimų, dalyvavo 15 528 moterys. British Journal of Obstetrics and Gynecology, volume 114 issue 8 page 933-943, August 2007. 

Jei norite daugiau sužinoti apie tyrimą, rašykite mums: info@kalcis.lt


Atgal

Koks kalcio kiekis jums rekomenduojamas?
Įsigykite Calcigran
internetu
© 2007 Takeda UAB
Visos teisės saugomos.
Sprendimas: infoluitai